❇️ Jak funguje Zásilkovna?
Posílání balíčků za pomocí Zásilkovny je opravdu jednoduché a hlavně, velmi rychlé! Ale jak funguje? To Ti hned řekneme.
Jakmile si u nás uděláš objednávku, my ji zabalíme, nalepíme štítek a předáváme kurýrovi, který ji odveze na výdejní místo, které jsi si vybral/a. Zpravidla (z našich zkušeností) je poté zásilka doručena do 2 pracovních dnů. O doručení Tě bude Zásilkovna samozřejmě informovat.
❇️ Kde si můžu vyzvednout Zásilkovnu?
Téměř všude! Zásilkovna má více než 3000 výdejních míst po celé ČR a tak je téměř jisté, že bude i v místě, kde ty bydlíš. Pokud si nejsi jistý/á, jestli můžeš objednat přes Zásilkovnu, koukni sem – odběrná místa (https://www.zasilkovna.cz/pobocky).
Stačí když si najdeš svoji vesnici/město a budeš ihned vědět, jestli si můžeš nechat zboží poslat právě přes Zásilkovnu.
❇️ Jak budu vědět, že mi již zásilka přišla?
O doručení Tvého objednávky na výdejní místo Tě bude Zásilkovna informovat za pomocí SMS a e-mailu. Stačí tedy sledovat své zprávy a o doručení budeš mít naprostý přehled. Ve zprávě také poté nalezneš SMS kód, díky kterému si zásilku vyzvedneš.
❇️ Jak dlouho bude zásilka na Zásilkovně uložena?
Tvá zásilka bude na výdejním místě Zásilkovny uložena zpravidla po dobu 7 kalendářních dnů. Pokud bys i v této době si svoji zásilku nestihl/a vyzvednout, dá se doba uložení protáhnout až na 3 týdny.
V případě, že se bude blížit konec Tvé zásilky, budeme Tě také informovat i my. Pošleme Ti první e-mail a následně i SMS, abys nezapomněl/a.
❇️ Jak vrátit/vyměnit zboží přes Zásilkovnu?
Spletl/a jsi si velikost pouzdra nebo by jsi si chtěl/a náramek vyměnit? Není problém! Opět i zde stačí, abychom společně využili služeb Zásilkovny! Zaslání bude opravdu jednoduché.
Stačí zásilku zabalit, zajít do Zásilkovny a tam říct kód "92769385". Zásilkovna náš kód rozpozná a zašle nám danou zásilku. Ty už tedy nebudeš muset nic víc zařizovat, ani platit!